Müşteri hizmetleri

Araç Teslim Etme

Aracı ofisteki normal çalışma saatleri dışında iade ediyorsanız ve etui'yi böyle bir amaç için belirtilen “Anahtar Kutusu” ndaki belgelerle ve anahtarlarla birlikte bırakırsanız, aracı kabul edilmiş bir yere bıraktığınızdan emin olun, güvenli olduğundan emin olun ve kilitleyin. Ayrıca, Teknik sorular bölümünde araç güvenlik bilgilerini kontrol ettiğinizden emin olun.

Aracı bıraktıktan sonra, her taraftan fotoğrafı çektiğinizden emin olun, kilometrenin ve yakıt seviyesinin tam olduğunu not edin ve bize tüm belgeleri e-postayla gönderin.

Bir CARWIZ çalışanı tarafından kontrol edildikten sonra, ek hasarlar tespit edilirse, sizi e-posta yoluyla yapılan masraflar hakkında bilgilendiririz, fotoğrafları ve gerekli belgeleri yedekleriz.

“Anahtar Kutusu” servisine ek olarak, bir CARWIZ çalışanının gelişi önceden ayarlanabilir, bu bizim mevcut fiyat listemiz tarafından tahsil edilecektir.

Fonları almak ve araç alımı sırasında depozito yatırmak için kullanılan kredi kartıyla ödeme yapmanızı tavsiye ederiz.

Araca verilen hasar için gerekli sigortanız ve gerekli belgeleriniz için tazminat ödemeniz gerekmez.

Araca verdiğiniz zararın seçilen sigorta kapsamında olmaması durumunda, aracınızı alma sırasında kredi kartınıza tahsis edilen depozito fonlarından, önceden belirlenmiş tarifeler ve araç kategorilerine göre sizden tahsil edilecektir. Sigorta fazlasıyla. Buna ek olarak, mevcut fiyat listemiz uyarınca araç hasarları için idari ücret de alınmaktadır. Bu, araç bırakma sırasında tahsil edilir. Müşterinin kendisine polis veya başka bir kişi tarafından verilen tüm belgeleri sunması (polis raporu, Alco test raporu, euro hasar raporu doldurulmuş) ve araç bırakma ofisinde bir kaza bildirimi doldurması gerekir.

CARWIZ, Müşteri, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurallarına ve düzenlemelerine uygun olarak hareket etmemesi veya kazayı bildirme prosedürünü yerine getirmemesi halinde ortaya çıkan zararın tüm masrafını tahsil etme hakkını saklı tutar.

Farklı bir şirket veya sigorta acentesiyle sigorta veya sigorta fazlalığınız varsa, tüm prosedürü tamamlamanız (Alkol testi, euro hasar raporu doldurulmuş) ve araçtan indiğinizde tüm belgelerin kopyalarını istemeniz çok önemlidir. ve CARWIZ araba kiralama tarafından size verilen hasar faturaları. Toplanan tüm dokümantasyon ve hasar faturalarının, paranızın iade edilmesini sağlamak için sigorta poliçesini imzaladığınız şirket veya sigorta acentesine sunulması gerekir. Ek belgeler için lütfen Müşteri desteğimize başvurun.

Kiralama süresi sona erdikten sonra ek bir ödeme yapmanız gerekiyorsa, e-posta yoluyla size bilgi verilir.


Ek ödemelerin olası sebeplerinden bazıları

  • Park Etme Biletleri
  • Trafik cezası
  • Anahtar kutusuyla indirildikten sonra bulunan araç hasar görebilir veya yakıt seviyesi düşükken, toplama seviyesinin altına düşebilir
  • Araba temizliğinden sonra, düşme sırasında görünmezlerse tespit edilen hasarlar

Birlikte DENEYİMLER YARATTIK, bu yüzden tüm notlarınızı, yorumlarınızı ve görüşlerinizi bizimle paylaşmanızı rica ederiz.

Yorumunuzu bize e-posta ile customer.support@carwiz.com.tr adresine veya web sitemizden online anket yoluyla gönderebilirsiniz.

Depozito hesabınıza iade edilme süresi 15 günden 4 haftaya kadar sürebilir ve kredi kartınıza ve bankanıza bağlıdır. CARWIZ araba kiralama, yetkili fonlara erişemez ve onayınız olmadan kullanamaz.

Bize ulaşın

Tarama deneyiminizi geliştirmek için, CARWIZ web sayfası çerezleri ve benzer teknolojileri kullanır. Bu web sitesini görüntülemeye devam ederseniz, kullanımlarını kabul ettiğinizi düşünürüz. Daha fazla bilgi »