Müşteri hizmetleri

Teknik Talepler

Mümkün olan en kısa sürede, meydana gelen olayın bir onay belgesini alacağınız en yakın karakola kayıp veya hırsızlığı bildirin. Araç bırakıldığında, ofisteki meslektaşlarımıza gönderdiğinizden emin olun. Ayrıca, e-postayla veya teknik desteğimizi arayarak 24 saat içinde durumu bize bildiriniz.

Arabanızın anahtarlarını kaybetmeniz durumunda, lütfen yedek anahtarın bulunduğunuz yere teslimini ayarlayacağınız ve araç bırakma sırasında faturanıza eklenecek maliyetleri size bildirecek olan teknik desteğimize başvurun.

Kiralanan aracın kilidinin açılması mümkün değilse, lütfen anahtarın mekanik olarak hasar görüp görmediğini veya suyun etkisinde olup olmadığını kontrol edin (örneğin, anahtarınızı denize düşürdünüz). Bu soruların cevabı hayır ise, anahtarın muhtemelen arızalı bir pili veya başka tür bir elektrik arızası vardır. Bununla birlikte, bir mekanik (geleneksel) anahtar veya Bluetooth anahtarınız olsa bile, her zaman aşağıdaki şekilde kilidini açabilirsiniz:

  • MEKANİK (konvansiyonel) anahtar: Kapının sürücü tarafındaki kilidin kilidi görünmüyorsa, lütfen plastik kapüşonu kapı kolundan çıkarın ve aracın kilidini açmak için anahtarı kullanın. Lütfen plastik kapüşonu ofisten ayrılırken ofisteki meslektaşlarına iade edin veya belirtilen yerde bırakın.
  • BLUETOOTH anahtarı: Kapının sürücü tarafında kilidin görünmemesi durumunda, lütfen kapağın plastik kapağını tutamaktan çıkarın ve aracın kilidini açmak için anahtarı kullanın. Lütfen plastik kapüşonu ofisten ayrılırken ofisteki meslektaşlarına iade edin veya belirtilen yerde bırakın. Araca erişirken, daima önce ön kapıyı açmalısınız.

Aracı çalıştıramazsanız, lütfen aşağıdaki adımları izleyin.

  • Mekanik (geleneksel) bir anahtarınız varsa, kontağı açana kadar sola ve sağa hareket ettirerek tekerleğin kilidini açın ve bir Bluetooth anahtarınız varsa, anahtar çantasını elektronik cihazdan (akıllı telefon, iPod vb.) Uzaklaştırın. ) Bluetooth anahtarı aracın içinde olmalı ve tüm kapıların kapatılması gerekir.
  • Otomatik şanzıman olması durumunda, tüm kapıları kapatın, fren pedalına basın, ateşleme sırasında vites topuzu P veya N konumunda olmalıdır, anahtarı çevirin veya basmaya başlayın (araç donanımına bağlı olarak)
  • Robotize iletim durumunda; tüm kapıları kapatın, fren pedalına basın ve basılı tutun, vites topuzu N konumuna getirilmelidir veya anahtarı çalıştırın (araç donanımına bağlı olarak)
  • Düz şanzıman durumunda: tüm kapıları kapatın, debriyaj pedalını basılı tutun, vites topuzu boş konuma getirin, anahtarı çevirin veya basmaya başlayın (araç donanımına bağlı olarak)
  • Ancak yukarıda belirtilen eylemleri gerçekleştirdikten sonra araç motoru açılmasa ve gösterge tablosu ateşleme belirtileri göstermemiş olsa bile, muhtemelen bir arıza nedeniyle araç çalışmaya başlayamaz. Kontrol panelinde veya gösterge panelinde herhangi bir mesajın görünüp görünmediğini kontrol edin. Ayrıca, araba aküsünü boşaltabilecek ve aracı açmayı imkansız hale getirebilecek ışıkları, radyoyu veya benzerlerini bırakıp bırakmadığınızı da unutmayın. Böyle bir durumda, lütfen aracı buji kablolarını kullanarak çalıştırmayı deneyin. Kendi güvenliğiniz ve araca olası bir zarar gelmesini önlemek için, lütfen aracı iterek veya aşağıya inerek ya da vitese takarak ya da debriyaj kullanarak çalıştırmaya çalışmayınız. Bu, araçta çok büyük ve çok pahalı bir arızaya neden olabilir. Aracı açmayı başaramazsanız, lütfen teknik desteğe başvurun.

Kiralanan aracın kilidinin açılması mümkün değilse, lütfen anahtarın mekanik olarak hasar görüp görmediğini veya suyun etkisinde olup olmadığını kontrol edin (örneğin, sizi denize düşürdüğünüzde). Ayrıca, kontağı kapattığınızdan ve tüm kapıların tamamen kapalı olduğundan emin olun. Bu soruların cevabı hayır ise, anahtarın muhtemelen arızalı bir aküsü veya başka tür bir elektrik arızası vardır. Bununla birlikte, bir mekanik (geleneksel anahtar) veya Bluetooth anahtarınız olsa bile, her zaman aşağıdaki şekilde kilidini açabilirsiniz:

  • MEKANİK (konvansiyonel) anahtar: Kapının sürücü tarafındaki kilidin kilidi görünmüyorsa, lütfen plastik kapüşonu kapı kolundan çıkarın ve aracın kilidini açmak için anahtarı kullanın. Lütfen plastik kapüşonu ofisten ayrılırken ofisteki meslektaşlarına iade edin veya belirtilen yerde bırakın.
  • BLUETOOTH anahtarı: Kapının sürücü tarafında kilidin görünmemesi durumunda, lütfen kapağın plastik kapağını tutamaktan çıkarın ve aracın kilidini açmak için anahtarı kullanın. Lütfen plastik kapüşonu ofisten ayrılırken ofisteki meslektaşlarına iade edin veya belirtilen yerde bırakın.

  • TAVSİYE 1: Kiralanan araç bir Bluetooth anahtarına sahipse, varlığını güçlü manyetik radyasyonlar nedeniyle sinyal parazitine neden olabileceğinden ve sınırlayabilirse, bunları diğer elektronik cihazların (cep telefonları, dizüstü bilgisayarlar, güçlü manyetik alan) yakınında tutmamanızı tavsiye ederiz. etki
  • TAVSİYE 2: Sahip olduğunuz anahtar ne olursa olsun, aracın içinde kalan biri varsa aracı kilitlememenizi rica ederiz.
  • TAVSİYE 3: Size, sahip olduğunuz anahtarın türü ne olursa olsun, istenmeyen araç kilitlemesine yol açabileceğinden, onu asla aracın içinde bırakmamanızı rica ederiz.

Aracı çalıştıramazsanız, lütfen aşağıdaki adımları izleyin.

  • Mekanik (geleneksel) bir anahtarınız varsa, kontağı açana kadar sola ve sağa hareket ettirerek tekerleğin kilidini açın ve bir Bluetooth anahtarınız varsa, anahtar çantasını elektronik cihazdan (akıllı telefon, iPod vb.) Uzaklaştırın. ) Bluetooth anahtarı aracın içinde olmalı ve tüm kapıların kapatılması gerekir.
  • Otomatik şanzıman olması durumunda, tüm kapıları kapatın, fren pedalına basın, ateşleme sırasında vites topuzu P veya N konumunda olmalıdır, anahtarı çevirin veya basmaya başlayın (araç donanımına bağlı olarak)
  • Robotize iletim durumunda; tüm kapıları kapatın, fren pedalına basın ve basılı tutun, vites topuzu N konumuna getirilmelidir veya anahtarı çalıştırın (araç donanımına bağlı olarak)
  • Düz şanzıman durumunda: tüm kapıları kapatın, debriyaj pedalını basılı tutun, vites topuzu boş konuma getirin, anahtarı çevirin veya basmaya başlayın (araç donanımına bağlı olarak)
  • Ancak yukarıda belirtilen eylemleri gerçekleştirdikten sonra araç motoru açılmasa ve gösterge tablosu ateşleme belirtileri göstermemiş olsa bile, muhtemelen bir arıza nedeniyle araç çalışmaya başlayamaz. Kontrol panelinde veya gösterge panelinde herhangi bir mesajın görünüp görünmediğini kontrol edin. Ayrıca, araba aküsünü boşaltabilecek ve aracı açmayı imkansız hale getirebilecek ışıkları, radyoyu veya benzerlerini bırakıp bırakmadığınızı da unutmayın. Böyle bir durumda, lütfen aracı buji kablolarını kullanarak çalıştırmayı deneyin. Kendi güvenliğiniz ve araca olası bir zarar gelmesini önlemek için, lütfen aracı iterek veya aşağıya inerek ya da vitese takarak ya da debriyaj kullanarak çalıştırmaya çalışmayınız. Bu, araçta çok büyük ve çok pahalı bir arızaya neden olabilir. Aracı açmayı başaramazsanız, lütfen teknik desteğe başvurun.

Aracınızda mekanik bir el freni varsa, daha kolay serbest bırakmak için, el frenini bırakırken her zaman fren pedalına basın ve basılı tutun. El frenini daima biraz kaldırın ve düğmeye basın. Bu şekilde, direnci seveceksiniz ve el freninin bırakılması daha kolay olacaktır.

Aracınızda elektrikli (otomatik) bir el freni varsa, araç çalıştırıldığında otomatik olarak serbest bırakılır. Ancak, eğer kiralık aracınızda manuel vites değişimi varsa, vites kolunu ilk hıza veya geri vitesine çevirdiğinizde ve gaz pedalına basarken debriyajı bıraktığınızda el freni otomatik olarak serbest bırakılır. Tüm kapılar o zaman kapalı olmalıdır. Volkswagen, Audi, Seat ve Škoda araçlarında, eğer sürücü emniyet kemeri takılı değilse, aracın çalışmasını durduracak olan Otomatik tutma işlevine de sahiptir.

  • TAVSİYE 1: Aracınızı yokuşta park ediyorsanız, el frenini çekmenin yanı sıra, vites değiştirme topuzunu da ilk hıza veya geriye doğru çevirdiğinizden emin olun (P'de otomatik ve N'de robotik) ve tekerleği çevirin tarafına.
  • TAVSİYE 2: Dış sıcaklıklar sıfırın altındaysa, aracınızı park ederken, mümkünse, el frenini çekip donmaması için ve aracı sonradan çalıştırmayı imkansız hale getirin. Araçta manuel şanzıman varsa, vites kolunu ilk hızda, otomatik şanzıman P konumunda ve robotik şanzıman için N konumunda bırakın (araç çevrildikten sonra otomatik olarak kapanır).

Otomatik tutma fonksiyonu, daha kolay çalıştırma için aracı yokuşta tutar. Bu fonksiyon, mekanik / elektrikli el freni serbest bırakıldığında, sürücü bacağını gaz pedalına çevirirken freni birkaç saniye basılı tutar, böylece araç yokuş aşağı inmez. Filomuzdaki araçların çoğu söz konusu işleve sahiptir; ancak, webimizde kiraladığınız aracın sahip olduğu teknik özellikleri ve ekipman listesini ve ayrıca otomatik tutma işlevine sahip olup olmadığını bulabilirsiniz.

Böylece kiraladığınız aracın ne tür bir yakıt kullandığından emin olabilirsiniz, yakıt deposunun dış kısmında gerekli yakıt tipinde bir çıkartma vardır. Daha fazla görünürlük için, yakıt deposu kapağının iç kısmında da bir fabrika işareti vardır. Daha iyi görünürlük için araba anahtar zincirinde de belirtilmiştir.

TAVSİYE 1: Aracın yeni yakıt seviyesini kaydedebilmesi için her zaman 10 litreden fazla yakıt koymak gerekir.

TAVSİYE 2: Yakıt doldururken her zaman motorun kapalı olduğundan emin olun.

Araç yanlış yakıt türüne sahipse yeniden yakıt doldurulmuşsa, aracı daha fazla hasar görmekten korumak için lütfen motoru çalıştırmaya çalışmayın. Lütfen sizin için en ucuz çözümü sağlayacak teknik desteğimize başvurun, böylece daha fazla sorun yaşamadan seyahatinize devam edebilirsiniz.

  • TAVSİYE: Yakıt almaya başlamadan önce, aracın etiketlerine ve araç anahtar zincirine göre yakıtın aracımızla uyumlu olduğundan daima emin olun.

Kiraladığınız aracın sürüş esnasında yakıtı bitmesi durumunda, aracı mümkün olan en güvenli koşullarda durdurmaya çalışın, 4 sinyal lambasını da açın, motoru kapatın, el frenini çekin ve sinyal üçgenini uygun mesafenin üzerine koyun. En yakın benzin istasyonunda plastik bir bidon satın alın ve en az 5 litre uygun yakıt doldurun (yakıt deposu kapağındaki etikete göre). Bir çift denedikten sonra araç motoru hala çalışmıyorsa, lütfen motora zarar verme olasılığını azaltmak için başka girişimlerde bulunmayın ve teknik desteğimize başvurun.

  • TAVSİYE: Asla düşük yakıt seviyesinde sürüş yapmayınız. Yedek lamba yandığında veya yakıt seviyesi at olduğunda, lütfen en yakın benzin istasyonunda durun ve uygun yakıtı doldurun.

Aracınızda bir hız sınırlaması varsa, sınırlamanın açık olup olmadığını kontrol etmek için lütfen tempomat / sınırlama anahtarlarını kontrol edin. Cevap olumsuz ise, lütfen gösterge panelini aşağıda açıklanan ışıklar ve uyarılar için kontrol ediniz.

En yaygın uyarı lambalarının ve aşağıdaki mesajların bir listesini hazırladık.

Gösterge tablosunda ve gösterge panelindeki orta gösterge ekranında lastik basıncı göstergesi görünürse, lütfen lastik basıncını kapının sürücü tarafındaki etikete veya yakıt deposu kapağının iç kısmına göre ayarlayın. Aracınız varsa:

  • LASTİK BASINÇ GÖSTERGESİ / KONTROL SİSTEMİ: Basıncının 4 lastiğin de ayarını yaptıktan sonra, araç modeline göre, gösterge düğmesini ses sinyali gelene kadar basılı tutun veya Araç Parametreleri ekranındaki merkezi gösterge paneli ekranından kapatın.
  • LASTİK BASINÇ KONTROL SİSTEMİ: Her 4 lastiğin de lastik basıncını ayarladıktan sonra, ışık göstergesi ve orta ekrandaki mesaj kapanır ve her ayrı lastik için yeni lastik basıncını Araç Parametreleri altındaki merkezi gösterge paneli ekranında veya seyahat bilgisayarı üzerinden okuyabilirsiniz. Lastik basıncı göstergesi ayrıca birkaç dakikalık sürüş süresinden sonra da kapanabilir.

Teknik desteğimize, araç belgesinde belirtilen şekilde telefonla veya e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz. Rehber bölümündeki teknik destek için kişileri de kontrol edebilirsiniz.

Filomuzdaki tüm araçlar yerel ve Avrupa yasaları ve düzenlemeleri uyarınca zorunlu ekipmanla donatılmıştır. Zorunlu donanım yansıtıcı yelek, sinyal üçgeni, ilk yardım çantası ve yedek ışık ve sigortalardan oluşur. Ek olarak, tüm araçlarımızda uygun yangın söndürücü (araç sığınağına ya da minibüsler için ön yolcu koltuğunun altına yerleştirilen araç tipine ve amaçlarına göre 1kg veya 2kg) bulunur.

  • NOT: Lütfen kiralanan aracı teslim ederken, zorunlu ekipmanın herhangi bir parçası eksikse veya kullandıysanız meslektaşlarımızı ofisimizden bilgilendirin, böylece yeniden stoklayabiliriz.

Böyle bir durumda, aracı mümkün olan en güvenli koşullarda durdurmaya çalışın, 4 sinyal lambasını da açın, motoru durdurun, el frenini çekin. Aracı durdurduktan sonra, aracı terk ederken dikkatli olun, yansıtıcı yeleği takın ve sinyal üçgeni araçtan uygun bir mesafeye yerleştirin („Güvenlik sürüş ipuçları“ bölümüne bakın). Kötü görüş koşulları sırasında aracın arızalanması durumunda, ışıkları açık bırakın. Teknik desteğe başvurmadan önce, aşağıdaki bilgileri, aracın sicil numarasını, frenin tam yerini (adres, otoyol kilometresi veya GPS koordinatları) ve arızanın yapısına ilişkin bilgileri hazırlayın. 24 saat içinde size yeni bir araç ya da seyahatinize devam etmenin alternatif bir yolunu sağlayacağız.

  • NOT: Müşteri, kararlaştırılan karayolu yardımı için beklemeli ve teknik destekle en kısa sürede varışlarından ve gerekli diğer bilgilerden haberdar edilecektir.
  • NOT: Yukarıdaki prosedür hem Türkiye Cumhuriyeti hem de yabancı ülkeler için geçerlidir.

Patlak bir lastiğin ya da hasarlı bir jantın yol açtığı bir arıza durumunda, lütfen aşağıdaki talimatlara göre yedek lastik kullanın.

LASTİK DEĞİŞİM SÜRECİ:

  1. El frenini etkinleştirerek ve vites topuzunu ilk hıza veya geri vitese getirerek (otomatik şanzıman için P konumuna ve robotun N konumuna getirilmesi) aracın düzgün bir şekilde sabitlendiğini kontrol ediniz.
  2. Bunkerdeki herhangi bir valfı kaldırın, bunker matını kaldırın (aracın tipine göre, yedek lastik paspasın dışına yerleştirilebilir, bunkerin altına, bu durumda cıvatayı serbest bırakmak için anahtar Bunker dolgusunun sol veya sağ tarafı veya yolcu koltuğunun altında).
  3. Yedek lastiği ve aletleri çıkarın ve bunları aracın dışına yerleştirin.
  4. Araçta bir göbek kapağı varsa, çıkarın ve dikkatlice uzağa koyun.
  5. Araçta alaşım jantlar varsa ve cıvatalarda dekoratif kapaklar varsa, bunları birlikte verilen aletle çıkarın.
  6. Araçta lastiği sabitlemek için iç kısımda güvenlik cıvatası varsa, hırsızlık koruması için lastik sökme aletini sökmek için uzatmayı yerleştirerek serbest bırakın.
  7. Verilen aletle tekerleği serbest bırakın
  8. Araç krikosunu doğru yere yerleştirin, hem güvenliğiniz hem de araç güvenliğiniz için düzgün şekilde sabitlediğinizden emin olun. ARACI KALDIRMADAN ÖNCE KRİKO, SABİT VE DÜZ BİR TABANA YERLEŞTİRİLMELİDİR. EĞER TABAN SAĞLAM DEĞİLSE YA DA KAYGANSA HAREKET EDİP SİZE VEYA ARACA ZARAR VEREBİLİR
  9. Aracı yeterince kaldırdıktan ve hasar görmüş tekerlek artık toprakla temas etmediğinde cıvataları gevşetin ve tekerleği araçtan çıkarın.
  10. Yedek tekerleği elinizle milin üzerinde tutarken araca koyun. Gerekli tüm cıvataları yerleştirin ve mümkün olduğunca sıkın.
  11. Aracı indirdikten sonra, cıvataları tamamen sabitleyin ve her şeyin yolunda olduğundan emin olmak için iki kez kontrol edin.
  12. Tekerlek şalterini tamamladıktan sonra, tüm ekipmanları ve hatalı tekerleği bunkerlere koyun.
  13. Aracınızda yedek lastik varsa, en yakın lastik tamircisine 80 km / s geçmeden sürüşünüzü devam ettirebilirsiniz. Lütfen teknik desteğimizi mümkün olan en kısa sürede bilgilendirin, böylece kabul ettiğiniz sigorta poliçelerinize göre onarım olanakları önerebilirler.

 

NOT: Stepneyi kendiniz ayarlayamazsanız, sizin için yol yardımı düzenleyen teknik desteğimize başvurun. Bununla birlikte, WUG sigortanız olsa bile, lastik değiştirme hizmeti garanti kapsamında değildir ve size tamamen tahsil edilecektir.

Size gerekli tüm sıvıları en iyi seviyede sunan bir araç sağladığımızdan emin olmak için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Ne yazık ki, yüksek sezonda çok nadir durumlarda, düşük seviye sıvıları bildiren bir aracın olasılığı vardır. Durumda:

  • MOTOR YAĞI: Sinyal lambası yanar yanmaz ilk benzin istasyonunda veya özel mağazadan bir litre motor yağı alın. Motoru çalıştırdıktan sonra, ilk önce yarım litre ilave edin, ardından birkaç dakika sonra minimum ve maksimum işaret arasında olması gereken yağ seviyesini kontrol edin. Seviye hala çok düşükse, optimum seviyeye ulaşana kadar daha fazla ekleyin. Kiralanan aracın kullandığı yağ tipi motor kaputunun iç kısmından ve araç belgelerindeki kontrollerden kontrol edilebilir.
  • SOĞUTMA SIVISI: Motorun aşırı ısınmasını önlemek için, sinyal lambası yanar yanmaz ilk benzin istasyonundan veya özel mağazadan bir litre soğutma sıvısı alın. Hangi tip soğutma sıvısına ihtiyaç duyduğunuzdan emin olmak için, motor kaputunu açın ve mevcut olanın rengini kontrol edin ve yeni olanı satın alın. Yaralanmaları önlemek için, soğutma sıvısı deposunu açmadan önce, motorun soğuduğundan emin olun ve kapağı yavaşça açın.
  • AdBlue: Dizel motor kullanan araçlarımızın çoğu AdBlue sıvısı ile donatılmış olarak geliyorlar, bu nedenle sıkı Avrupa çevre koruma normlarına uygun olacaklar. Düzenli koşullarda 15 000 ila 25 000 km arasında veya iki normal bakım döngüsü arasında yeterli olduğundan ve seviyeyi bir temele ihtiyaç duyduğumuzdan ayarladığımız için, bu sıvı seviyesinin düşük olması neredeyse imkansız olmalıdır. Bununla birlikte, gösterge paneliniz veya merkezi gösterge panosu ekranınız uyarı lambasını ve mesajını gösteriyorsa, lütfen ilk benzin istasyonunda durun ve en az 10 litre AdBlue sıvısı alın ve ihtiyaç duyduğunuzda depoyu doldurun 10 litreden fazla dökmek. Araç tipine bağlı olarak, söz konusu sıvının deposu için kapak ya stepnenin altındaki sığınakta, sığınağın yanında ya da yakıt deposunun yanındadır. Lütfen bu uyarıyı dikkate almayın, böylece elektronik araçlar daha fazla sürüşü sınırlamaz ve rahatsız edici durumlara neden olabilir.
  • Ön cam sileceği sıvısı: Düşük ön cam sileceği sıvısı olması durumunda, lütfen bir benzin istasyonundan, uzman mağazalardan veya süpermarketlerden satın alın. Yılın zamanına bağlı olarak, yaz veya kış sıvısı, daha kolay hata giderimi için yaz sıvısı ve kış sıvısını düşük sıcaklıklarda donmaması için kullanın.

NOT: Kiraladığınız araçta eksik olan belirli bir sıvıyı satın aldıysanız, lütfen ödemesini yaparken CARWIZ d.o.o.o şirketinin adına bir R1 faturası alın. R1 faturasını araca bırakma dahil etmezseniz, harcanan tutarı size geri ödeyemeyiz.

Daha küçük bir arıza durumunda, en yakın ofisteki meslektaşlarımız aracınızı uygunluk durumuna göre değiştirecektir.

Arızalı bir dış ışık durumunda, aşırı durumlarda onu kendiniz değiştirebilirsiniz. Lütfen sizi en yakın servis mağazasına yönlendirecek olan teknik desteğimize başvurun veya araç teslim sırasında bildiriniz.

  • NOT: Asla xenon veya LED ışıklarını değiştirmeye çalışmayın, bu nedenle kendinize veya araca zarar vermezsiniz.

Arızalı bir elektrik bağlantısı durumunda, lütfen cihazınızın doğru çalıştığını kontrol edin. Araç arızalarından kaçınmak için yalnızca ek ekipman için Avrupa bağlantılarını kullanın. Konektör hala çalışmıyorsa, size daha fazla sorun çözümü için önerilerde bulunacak teknik desteğimize başvurun.

  • TAVSİYE: Meslektaşlarımız ek donanımınızı uygun bir şekilde ayarlamanıza yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

Moto'muz deneyimler yaratıyor. Bunun için müşterilerimize verilen hizmetin kalitesinden tamamen memnun kalmaları için her şeyi yapıyoruz. Biz hayvan dostuyuz ve siz araçlarımızla gezerken ve kendiniz için deneyimler yaratırken, hayvanlarınızın sizinle birlikte olmasını istiyoruz. Yüksek kalite bizim için çok önemli olduğu için, kiralık araca evcil hayvan taşıyorsanız, araç içini, özellikle koltukları, aracın içini kirletmemesi için korumanızı rica ediyoruz. Eğer evcil hayvanınız arabayı kirletirse, kuru temizleme hizmetleri için sizden ücret almaya zorlanacağız

  • TAVSİYE: Güvenliğiniz ve evcil hayvanlarınızın güvenliği için, onları özellikle böyle bir amaç için var olan emniyet kemerleri ile tutturulmuş kutular içinde taşımanızı tavsiye ederiz. Bu sayede hem siz hem de evcil hayvanlarınız güvenle gideceğiniz yere varacak ve yasal düzenlemelere uygun olarak araç kullanacaksınız.

Kiraladığınız araçların hareket özgürlüğü ve kullanım özgürlüğünüzü sınırlandırmayız. Bu, herhangi bir elektrikli cihazı, mobilyayı veya spor ekipmanınızı taşımak için kiralanmış aracı kullanabileceğiniz anlamına gelir. Bununla birlikte, sizden yol güvenliği yönetmeliklerine uymanızı ve kiralanan araca güvenle giremeyen nesneler taşımamanızı rica ederiz. Sizden taşınan nesnenin ağırlığına özel bir bildirimde bulunmanızı rica ediyoruz, böylece kiralanan araç aşırı yüklenmeyecek ve sizin veya araç için tehlike yaratacaktır.

  • TAVSİYE 1: Çok pahalı olabilecek iç mekanın zarar görmesini önlemek için, büyük ve ağır nesneler taşıyorsanız, iç kısımları uygun kapaklarla, özellikle kapıların plastik kısımları, bunkerler, araba koltukları, tavan halıları, gösterge paneli vb. .
  • TAVSİYE 2: Bunker, bagajınızı bunker rafı seviyesine kadar tutamazsa, lütfen bunker kapısını zorla kapatmayın; bu, pahalı hasarlara neden olabilir.
  • TAVSİYE 3: Bagajınız araç deposuna sığmıyorsa, bunker rafını çıkarmayın veya üzerine ağır nesneler koymayın. Bunker rafı çok pahalıdır, bu yüzden kaybetmemeye veya zarar vermemeye dikkat edin.

Kiralanan araçlar sadece birinci sınıf yollarda (şehir / yerel asfalt yol, otoyol vb.) Kullanılabilir. Araç kategorisinden bağımsız olarak, asfaltlanmamış yollarda, arazi koşullarında vb. Kullanılmasına izin verilmez. Daha fazla ayrıntı için lütfen sözleşme.

  • TAVSİYE 1: Düşük sınıfların hareketine veya yollarına yalnızca yerel makamların barikatlar vb. Gibi alternatif yolları kullanmaya zorladığı durumlarda izin verilir. Bu tür durumlarda hızınızı yoldaki koşullara göre ayarlamanızı rica ederiz. kiralanan araca büyük ölçüde pahalı hasarlar verebilecek kötü yol koşulları (delikler, çıkıntılar vb.) için özel bir dikkat gösterilmesi.

Yarışlarımıza ve benzeri etkinliklere katılmak için araçlarımızı kullanmanıza izin verilmemektedir. Bu tür bir katılımın yapılması, motora veya aracın diğer parçalarına ciddi zararlar verebilir ve büyük masraflara neden olabilir.

Aracı daha uzun bir süre için kiralıyorsanız, bu tür prosedürler ancak yazılı onayımızla onaylanabilir ve bu prosedürlerin araca zarar vermeyeceğini garanti eder. Bunu onaylarsak, aracı teslim aldığınız durumda iade etmek zorunda kalırsınız.

Güvenliğiniz, hem yolcularınızın hem de trafikteki diğer tüm katılımcıların olduğu gibi bizim için de çok önemli olduğu için, her kiralanan aracın, her zaman üreticinin ebatlarına, hız endeksine ve ağırlık sınırına göre uygun bir pnömatiği vardır. Ayrıca, yılın her zamanında tüm araçlar uygun şekilde hazırlanır. Yani, Türkiye Cumhuriyeti'nin yasal düzenlemelerine uygun olarak (Avrupa yasalarına göre ayarlanmış), kiralanan araçlar uygun profil derinliğine sahip yaz veya kış lastikleri ile donatılmıştır.

Değişiklik yapılması gerektiğinde, lütfen değişiklikle ilgili sorunuz için teknik desteğimize başvurun. 

Araçlarımız her kiralamanın ardından içte ve dışta tamamen temizlenir. Ne olursa olsun, araçlarımızda sigara içilmesine izin verilmemektedir ve bu kurallara uymanızı rica ediyoruz, bu nedenle araçlarımız kusursuz temiz kalacaktır ve iç kısmı hoş bir koku alacaktır. Bu kurala uymamanız durumunda kuru temizleme için sizden ücret almak zorunda kalacağız - çünkü arabayı temiz ve hoş bir şekilde koklamak için azami gayret gösterdik.

Araçlarımıza düzenli olarak servis vermeye özel önem veriyoruz, bu sayede müşterilerimiz için güvende olacaklar ve değerlerini koruyacaklar ve üreticilerin garantisi olacaktı. Düzenli bakımın yapılması gereken sürenin / kilometrenin ne kadar sürdüğünü ve en son ne zaman yapıldığını kendinize bildirmek için, lütfen araç belgesindeki araç kartını kontrol edin. Ayrıca tüm araçlarımızda bir servis göstergesi bulunur ve açıldığında düzenli bakımını yapmanız gerektiğini bilmenizi sağlar. Araçlara yakında düzenli bakım yapılması gerekiyorsa, lütfen yukarıda belirtilen bakımı kabul edeceğiniz teknik destek birimimizle veya bir yedek araçla iletişim kurun.

  • NOT: Bu nedenle üretici garantisi kaybedilmeyecek, düzenli bakımı erteleme süresi en fazla 500 kilometre veya 5 iş günüdür, lütfen araç garantisini geçersiz kılmakla ilgili gereksiz masrafları önlemek için bunu aklınızda bulundurun.

Bir araç muayenesine ihtiyaç duyulması veya yukarıda belirtilen işlemlerden herhangi birinin yapılması durumunda, araç üzerinde yapılan herhangi bir işlem için gerekli prosedür hakkında sizi bilgilendirecek lojistik departmanımızla irtibata geçmeniz ve üçüncü taraf ve gerekirse onarımı yapacak olan tamirhaneye yetki verin. Lütfen bu prosedürü takip edin, aksi takdirde paranızı size iade edemeyiz.

  • DİKKAT: Teknik desteğimizi bilgilendirmeniz ve araç üzerinde yapılacak tüm çalışmalar için yetki istemeniz gerekir.

Her çocuk koltuğu ve / veya yükseltici sırtında şematik bir talimatı vardır. Böylece en küçük yolcularınız güvenli ve keyifli bir yolculuk geçirecekler, lütfen bu talimatları izleyin.

  • TAVSİYE 1: Çocuğunuzu her zaman yaşınıza uygun çocuk koltuklarında veya çocuk kollarında tutmanızı ve üzerinde her zaman emniyet kemeri takmanızı tavsiye ederiz.
  • TAVSİYE 2: Çocuk koltuğunu koymanızı veya yolcu koltuğunun arkasını yükseltmenizi tavsiye ederiz. Yolcu koltuğunu en üst seviyeye getirmeye çalışın ve dik konumda geri itin. Bu çocuklar için en güvenli konumdur. Birden fazla çocuk koltuğu / yükseltici yerleştirmeniz gerekiyorsa, lütfen bunu daima arka koltuklarda yapın.
  • TAVSİYE 3: Çocuk koltuğunu / yükselticisini ön yolcu koltuğuna oturtmaya karar verirseniz, her zaman yolcunun yan hava yastığını çevirdiğinizden emin olun (anahtar torpido gözünde veya gösterge panelinin yan tarafında bulunur). Ayrıca, ülkenizde bu tür çocuk ulaşımına izin verildiğinden emin olun.
  • TAVSİYE 4: Asla 12 yaşından küçük çocukları ön yolcu koltuğuna yerleştirmeyin.

Aracın türüne bağlı olarak, bunu aşağıdaki şekilde yapabilirsiniz:

  • MEKANİK KORUMA: Arka kapağın iç çerçevesini kontrol edin, aracınızın mekanik koruması varsa, mekanik anahtarın takılması ve çocuk korumasının devreye sokulması için zonlu bir çıkartma bulacaksınız. Devre dışı bırakma prosedürü, anahtarı farklı bir yöne çevirmeniz dışında aynıdır.
  • ELEKTRONİK KORUMA: Aracın sürücü tarafında bunun için sembollü bir anahtar arayın. Yukarıda belirtilen anahtar, çoğunlukla elektronik cam kaldırma sistemi anahtarlarının, kontrol panelinin sol tarafına veya orta konsolun yanına yerleştirilmiştir. Bu anahtara basılması korumayı etkinleştirir. Araçta elektronik cam kaldırma sistemi ve mekanik kapı kilitleme sistemi varsa, bu anahtar sadece camları kilitleyecektir. Araçta manuel cam kaldırma sistemi varsa, araç kilit korumasını etkinleştiremezsiniz. 
  • TAVSİYE 1: Çocukları arabada taşırken her zaman bu koruma sistemini etkinleştirin. 
  • TAVSİYE 2: Yolcuların hiçbirinin engellemediği pencereleri kapatırken daima emin olun.

Yukarıda belirtilen mesaj olması durumunda, size gerekli olan kodu size mutlu bir şekilde verecek olan teknik desteğimize başvurun.

Hayır, lastiklere ve / veya jantlara verilen hasar sigorta veya normal tüm riskli sigorta kapsamında değildir. Aracın bu kısımlarını sigortalamak için, WUG sigortasını imzalamanız gerekir.

Trafik kazası veya araç hasarı durumunda, hemen 112'yi arayın ve euro raporunu doldurun. Kiralanan araç sürülebilir bir durumda değilse, lütfen teknik desteğimize başvurun. Araçtan indiğinizde Alco test raporunu göndermeniz gerekmektedir.

Hırsızlık durumunda, hırsızlık girişiminde bulunulduğunda veya fren yapıldığında derhal 112 ile irtibata geçin ve teknik desteğimize başvurun.

Vandalizm veya park etmiş bir aracın bilinmeyen bir fail tarafından zarar görmesi durumunda, araçtan inmeniz durumunda bildirmeniz gereken bir raporda bulunacak olan polisi aramak zorundasınız.

  • NOT: Özel durumlarda, daha küçük bir aracın hasar görmesi durumunda (küçük çizik veya çentik veya başka bir katılımcı olmadan daha küçük bir kaza), teknik desteğin ve kazanın fotoğraflarının izniyle, yalnızca euro raporunu doldurabilirsiniz. Polise başvurmadan.

Bu arada, sihirbazlarımız bu raporun nasıl doldurulacağına dair bir şema hazırladılar.

Bize ulaşın

Tarama deneyiminizi geliştirmek için, CARWIZ web sayfası çerezleri ve benzer teknolojileri kullanır. Bu web sitesini görüntülemeye devam ederseniz, kullanımlarını kabul ettiğinizi düşünürüz. Daha fazla bilgi »